onsdag den 28. marts 2012

23ende år!

I går fyldte jeg 23 år! Jeg havde en pragtfuld dag, tilbragt sammen med ham den søde C. Startede dagen med lækkert morgenbord, dækket af C, plus masser søde gaver fra ham også.
 På uni fik jeg søde gaver af K - en MAC-mascare og en bog jeg har sukket efter.
 Efter uni tog C og jeg i Odense Zoo (vi har årskort så kommer der rimelig tit) og nød det gode vejr! Så stod den på cykeltur til Skovsøen, selvfølgelig med en obligatorisk stor vaffelis!
Dagen sluttede i min lejlighed, hvor C lavede mad og jeg tullede rundt. Han er sgu sød.

Jeg ved ikke rigtig hvordan jeg har det med at være et år ældre. Synes faktisk at tiden går rigtig, rigtig hurtigt og føler at det var i går at jeg fyldte 18. Ville næsten ønske, det var i går at jeg fyldte 18. Eller at jeg i dag, kunne sige til mit 18årige jeg, alle de ting jeg ved nu, som havde været rare at vide dengang. Ville fortælle mig selv, at tiden går hurtigt! At man ikke skal sukke efter at kunne komme ind på alle de smarte steder hvor man skal være fyldt 20 for at komme ind. At man faktisk ikke ved alting i verden, selvom man tror det. At tiden læger de fleste sår, og de sår tiden ikke læger, lærer man at leve med. Ville fortælle mig selv, at alting nok skulle gå og at jeg skulle droppe alle de bekymringer, som jeg til dato stadig har tendens til at gå rundt med. Bekymringer der bare tærer på mig. Er jeg den eneste der er dårligt til sådan noget?
Anyways!!! Jeg havde nu en rigtig god fødselsdag og I får lige et par billeder knipset af C, ude i zoo.

Lækker morgenmad med kaaaage og lys

Solskin i zoo









Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Faste læsere