torsdag den 29. marts 2012

Don't Walk On the Grass






Billeder fra da vejret var rigtig koldt, og det blev til sene aftengåture, med solen der gik tidligt ned og levende lys. Udtrykker også meget godt min sindstilstand i dag.

Jeg er i øjeblikket hjemme hos mine forældre. Skal nok være her et stykke tid, og jeg savner allerede min egen lejlighed og C. Skulle have været med i sommerhus i påsken med C og hans familie, men pga. dårlig planlægning fra min side, bliver jeg nødt til at aflyse. Er rigtig ked af at jeg ikke kan deltage i alt den hygge, som de garanteret kommer til at have, og har dårlig samvittighed over at måtte aflyse. Kender I det? Årh altså.. Ville ønske at jeg kunne være alle steder på én gang, men kan jeg bare ikke... Vi havde faktisk endda halvanden-års-dag i går, hvor jeg var hos mine forældre halvdelen af dagen. Overraskede ham dog med morgenmad på sengen, og vi hyggede indtil vi begge skulle videre og afsted.  

I morgen aften skal jeg dog hjem et smut, og jeg glæder mig til at se C! Og lørdag bliver en rigtig, rigtig god dag!! Der sker noget rigtig godt som jeg glæder mig ultra meget til! På trods af skuffelse og tristhed over at sommerhustur for mit vedkommende blev aflyst.. bahh..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Faste læsere