onsdag den 25. april 2012

Din Indre Svinehund?



Gik forbi denne statue under en gåtur rundt i Odense.
Havde gået forbi det sted, jeg ved ikke hvor mange gange før, uden at lægge mærke til den. Indtil C en dag gjorde mig opmærksom på den uhyggelig mand med grisehovedet. 
Alle har vel en indre svinehund? Eller hvordan.. Ej det tror jeg altså at alle har. Lige fra bumsen nede på gaden, til den flotte pige der går forbi én i Magasin. Tror at vi alle besidder en form for svinehund indeni os. Et sted hvor man bare ikke gider mere. Hvor man hader alt og alle, og bare er ligeglad. Selvom vi alle prøvet at polere os så flotte og skinnende, at vi nærmest ligner marmor, så tror jeg at under vores venlige facader, der befinder sig noget andet. Selvfølgelig ikke dermed sagt at vi alle sammen er falske og forfærdelige! Men at vi alle besidder en mindre poleret og venlig side af os selv. Og det er jo ganske enkelt bare menneskeligt. Eller er det bare mig der er helt galt afmarcheret?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Faste læsere