onsdag den 18. april 2012

Watch While I Revise the World

Var i søndags ude at spise brunch med ham den søde C. Vi endte med i det gode vejr, at gå ud til zoo, yet again, og nød det gode vejr. Undervejs stødte vi på denne pudsige væg med "plakater" fra gamle tider. Plakaterne er i virkeligheden malet direkte på væggen, og synes simpelthen at det er så cool.
Vi fandt på vejen derud, også en blå væg, hvor jeg blev nødt til at kaste mig op ad for at få et billede af den, sammen med min blå blå jakke. C hjalp selvfølgelig med billedtagnig as usual. Jeg er efterhånden ved at smide vinterjakkerne, og hoppe i mine forårsjakker, og denne blå er en af dem. Er I ligeså meget frossenpinde som jeg er, der helst vil have at det er 20 grader plus, før I hopper i jeres forårsjakker? Vi så i det mindste et tegn på at sommeren er på vej. Fine blomstertræer der bevidner at frosten da endelig må være slut og færdigt for i år.







 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Faste læsere