fredag den 6. april 2012

Is that what you call love?

JA! Det må man sige at det er!
For jeg fiksede det nemlig sådan, at jeg kunne hoppe på et tog til hen til C og hans familie, der var i sommerhus i Jylland i søndags. Efter fantastisk koncert i lørdags, stod jeg så tidligt op som min trætte krop kunne holde ud efter koncert i høje hæle, (og spandevis af rødvin og øl ikke at forglemme!), og tog det første det bedste tog mod kærligheden. Jeg havde bildt C ind, at jeg desværre ikke kunne komme med i sommerhus og påskehygge, men som den snedige ræv jeg er, (skulderklap til en selv er til tider påkrævet), blev det hele planlagt med C's mor, at jeg skulle overraske C. Og overrasket må man da nok sige at han blev. Har aldrig set ham så hvid i hovedet før, og har aldrig set en så altomfattende, men samtidig gruelig tavs reaktion fra ham før. Han blev oprigtig overrasket, og tror (mit lille pigehjerte håber), at han blev utrolig glad for mit visit også. Jeg nød hvert fald at kunne overraske ham, og have meget besvær med ikke at røbe noget overfor ham de to dage inden!

I bliver derfor i dette indlæg overøst med billeder fra de tre dage vi var afsted.
Vi var ved Dybbøl Mølle, og lure på museet der ligger derved. Utrolig interessant som en mølle kan få opmærksomhed, ved at der i 1864 udspillede sig et dramatisk slag om den danske jord. Derudover var vi  i Flensborg og hygge, og bare gå rundt. Hvor jeg faktisk fik købt en virkelig praktisk kamerataske til mit spejlrefleks. 
Og vi var i Danfoss Universe. Det kan varmt anbefales. Prøvede at køre på en segway (og nej der får I ingen billeder, for hold da op man ligner jeg ved ikke hvad når man suser koncentreret forbi kameraret på sådan én), og mange andre virkelig sjove og interessante ting. 

I bliver derfor spammet med billeder nu - så er I advaret på forhånd.  



















Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Faste læsere