lørdag den 21. april 2012

The sun won't set

Gik tur med hundebasse og C den anden dag. 
Og ville lige sporte mine nye solbriller - love at first sight. Jeg har en svaghed for runde solbriller, og dette er mit andet par indtil videre. Tror at C synes jeg er lidt skør (det ER jeg, men hellere at han tror noget end at han rent faktisk er sikker på det). Jeg elsker alle mine solbriller og jeg går med dem ligeså snart der bare er den mindste smule sol. Har næsten altid et par på mig. Udover det så kan jeg næsten ikke køre bil uden, hvis bare solen skinner den mindste smule bag skyerne. Årh måske er det bare mig, men når jeg tager solbriller på, så er det som om jeg lægger et filter mellem mig og omverdenen og jeg føler en form for beskyttelse, som jeg ikke har uden. Samtidig synes jeg at det kan være enormt mærkeligt og næsten uhøfligt at have samtaler med folk, når man har solbriller på. Er det bare mig? Der er bare et eller andet med den direkte øjenkontakt, som man mister med solbriller på. Måske er det derfor jeg så godt kan lide at iføre mig dette filter, som mine solbriller giver mig. Jeg opnår at fjerne noget af den direkte kontakt der kan være når man går forbi flyvske mennesker på gaden?
Årh no matter what - look at these og elsk dem med mig!






 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Faste læsere